mekkelokaler i oslo/akershus????

Anbefalte innlegg

hei, er det noen her i klubben som har mekke lokaler i oslo eller akershus område som er ville til å leie ut dette for en kveld??? jeg og et medlem til i klubben skulle gjerne hatt er sted å stå og skrudd litt en kveld..

Arve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Rune Andre Kristensen her inne. Han sitter i styret på Osloungdommens motorklubb. Verdt å bruke skarve 500(aldersavhengig) i året på! Grom garasje, varmt, luftverktøy, løftebukk.. hva mer trenger du? Bilmekaniker? Det blir du selv, og så er det hvertfall en annen der med seriøs kompetanse på bilmekk der hver kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det dette ligger????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel være under 25 for å bruke det ?

Statoil på Bjerke (rett ved Travbanen ja) har GDS (Gjør det selv)-hall. Sånn ca 90 kr timen, ganske greie forhold med 4-søylede løftebukker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel være under 25 for å bruke det ?

Statoil på Bjerke (rett ved Travbanen ja) har GDS (Gjør det selv)-hall. Sånn ca 90 kr timen, ganske greie forhold med 4-søylede løftebukker.

ja, jeg veit om dette. men, det er litt kippt å måtte betale fra 100 og oppover hver gang man skal gjøre noe med bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den ved Statoil på Bjerke dere snakker om?? :confused: Har vært der x antall ganger selv, men må si at det er drit dårlig : nei : vedlikehold/rengjøring/orden der!! I tillegg er det (riktignok om vinteren) null oppvarming, bukker som ikke alltid er i orden og forholdsvis trangt, med tanke på alle de "skrullene" som til tider ramler innom der.. Litt for mye å betale 90 pr. time for må jeg si!! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tommy, det er ny eier som har tatt over der nå, så standaren er blitt MYE bedre. Nå er hallen oppvarmet hele døgne, og alle bukker er inntakt. Eneste jeg synes er kjedelig er at det koster så mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tommy, det er ny eier som har tatt over der nå, så standaren er blitt MYE bedre. Nå er hallen oppvarmet hele døgne, og alle bukker er inntakt. Eneste jeg synes er kjedelig er at det koster så mye.

Hva skal man si??? Sjekk tilstanden før diagnosen stilles?? hehehe.. :o Men prisen var vi jo enige om... : nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det må være dette tilbudet det henvises til. Vi arrangerte vinter-møtene våre hver mandag ( ca 3 stk pr mnd) utenom de på Møller Romerike i llokalene til Oslo ungdommens motorsenter, Haugenstua/Grorud, adresse:

Osloungdommens Motorsenter Groruddalen, Haavard Martinsens Vei 1B, 0978 OSLO, tlf: 22 10 77 57 / 22 10 22 48.

Jeg tror nok at det går an å bli "medlem" der, me ta en telefor og spør, så får du nok svar. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det må være dette tilbudet det henvises til. Vi arrangerte vinter-møtene våre hver mandag ( ca 3 stk pr mnd) utenom de på Møller Romerike i llokalene til Oslo ungdommens motorsenter, Haugenstua/Grorud, adresse:

Osloungdommens Motorsenter Groruddalen, Haavard Martinsens Vei 1B, 0978 OSLO, tlf: 22 10 77 57 / 22 10 22 48.

Jeg tror nok at det går an å bli "medlem" der, me ta en telefor og spør, så får du nok svar. Hilsen

Stemmer at det heter oslo ungdommens motorklubb (web= http://www.motorklubben.com) ble valgt for å holde det litt enklere å huske og ikke minst skrive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.