Valg av felger til A8 D2 quattro.

Anbefalte innlegg

Har gått på en liten smell å kjøpt meg en A8 D2 2000 mod 2,5 tdi quattro...

 

Følger med noen 17" felger på sommeren som kanskje ikke er de fresheste i verden.

 

Så da har jeg såvidt begynt å surfe litt rundt etter nye sommerfelger til bilen.

 

Hvilke ET og felgbredde passer på A8? Må vel opp i 19" eller kanskje 20" for at det skal bli noe fornuftig utseende. Kunne også tenkt meg kantfelger.

 

Fargen på bilen er mørk blå, så tror jeg ønsker helt sølv senter... Eller blir det beste med mørkt senter?

 

Kom med tips og bilder hvis dere har...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synest 20" passer perfekt på A8. 19" ser litt lite ut. Mine felger er 20x9,5" Et 40. 245/35 dekk på. Skal ha på 20mm spacere også.Da blir hjulene liggende helt i kanten på skjermene. Vurderte kantfelger jeg også. Men gikk for noen MRR felger i stedet da det ble litt for dyrt for skikkelige kantfelger. Kanskje neste år?:) Bilde av min:

 

15032011738.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe 20 " a8 felger,noe som kler bilen utrolig bra ;).

Har selv hatt en a8 og hadde 20" a8 felger på den,og personlig synes hvertfall jeg at

det så utrolig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe 20 " a8 felger,noe som kler bilen utrolig bra ;).

Har selv hatt en a8 og hadde 20" a8 felger på den,og personlig synes hvertfall jeg at

det så utrolig bra ut :)

 

Hmmm...

 

Denne kanskje?

stort625AFL_Line_R454_Soelv.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synest 20" passer perfekt på A8. 19" ser litt lite ut. Mine felger er 20x9,5" Et 40. 245/35 dekk på. Skal ha på 20mm spacere også.Da blir hjulene liggende helt i kanten på skjermene. Vurderte kantfelger jeg også. Men gikk for noen MRR felger i stedet da det ble litt for dyrt for skikkelige kantfelger. Kanskje neste år?:) Bilde av min:

 

15032011738.jpg

 

Kledde bilen bra det der ja gitt... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått på en liten smell å kjøpt meg en A8 D2 2000 mod 2,5 tdi quattro...

 

Følger med noen 17" felger på sommeren som kanskje ikke er de fresheste i verden.

 

Så da har jeg såvidt begynt å surfe litt rundt etter nye sommerfelger til bilen.

 

Hvilke ET og felgbredde passer på A8? Må vel opp i 19" eller kanskje 20" for at det skal bli noe fornuftig utseende. Kunne også tenkt meg kantfelger.

 

Fargen på bilen er mørk blå, så tror jeg ønsker helt sølv senter... Eller blir det beste med mørkt senter?

 

Kom med tips og bilder hvis dere har...

 

Ville nok gått opp til minst 20 tom ja, i hvertfall med kantfelg som generelt ser mindre ut enn flate felger. 21 og 22 tom går også fint på A8, men da snakker vi om helt andre priser og krav til senk fordi profilen blir lavere og glippe i skjermene synes bedre. 255/35 20 er en fin dim på A8 på 9 eller 9,5x20. 10x20 med 285/30 går også på, men da begynner hjulene og kreve mer senk igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.