#1 Skrevet Mars 14, 2005 Heh, Har et liteproblem..har nett gravd fram bilen fra all snøen som har komt iløpet av dagen...men nå virker ikke vindusviskerene...tror d er en sikring som er godt...då e spørsmålet...kor e sikkringsboksen?!!!! d eineste eg finner er boksen med relèen framme i panseret...bilen er en 92 mod s4 2.2t...Hjelp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 Åpne opp førerdøren, se i "enden" av dashbordet, den som dørtrekket går inntil, altså ut mot døråpningen. Her er det et lite lokk som du vipper ut, de aller fleste sikringene sitter bak der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 går ut og sjekker nå..takk for raskt svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2005 hmm..fant sikringene..men var desverre ikke d som var godt..sådå tenker eg relèet eller i verste fall visker motoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2005 hmm..men tysken min e som fransken min...forstår ingenting..heh..vilket nummer e releet til viskeren!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2005 fekk gang på viskerene nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2005 hva var feilen da? Kjekt å få ned til lignende anledninger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2005 hmm..veit egentli ikkje heilt ka d va..tror kansje d var at overførins greiene hadde frøse fast...virke no ialle fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...