hjelp!!!Haster!! (Hvor er sikringsboksen? S4 C4)

Anbefalte innlegg

Heh, Har et liteproblem..har nett gravd fram bilen fra all snøen som har komt iløpet av dagen...men nå virker ikke vindusviskerene...tror d er en sikring som er godt...då e spørsmålet...kor e sikkringsboksen?!!!! d eineste eg finner er boksen med relèen framme i panseret...bilen er en 92 mod s4 2.2t...Hjelp!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpne opp førerdøren, se i "enden" av dashbordet, den som dørtrekket går inntil, altså ut mot døråpningen. Her er det et lite lokk som du vipper ut, de aller fleste sikringene sitter bak der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går ut og sjekker nå..takk for raskt svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..fant sikringene..men var desverre ikke d som var godt..sådå tenker eg relèet eller i verste fall visker motoren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..men tysken min e som fransken min...forstår ingenting..heh..vilket nummer e releet til viskeren!?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk gang på viskerene nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva var feilen da?

 

Kjekt å få ned til lignende anledninger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..veit egentli ikkje heilt ka d va..tror kansje d var at overførins greiene hadde frøse fast...virke no ialle fall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.