Hvordan skal resirkventil høres ut? (div videosnutter) 2,2 20VT

Anbefalte innlegg

engine2.jpg

Kjapt spørsmål: Sånn som resirken er montert på bildet over, blir ikke det feil? Trodde bunnen skulle monteres ned i trykkslangen, og sideuttaket skulle gå til slangen før turbo? Det er jo slik åpne dumpventiler monteres hvertfall. Tidligere i vinter skiftet jeg resirk både på min egen bil og min fars A6. La da merke til at den originale resirken var montert som den på bildet, men jeg monterte forge ventilene motsatt. Hvordan har dere andre gjort det? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut dette, detr som ofte er problemet er den såkalte "michelinslangen" som er mellom trykkrøret og IC, for den ligger å gnager i bunnplaten. Med silikonslangene så trenger du ikke å tenke på de på en stund -noensinne tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut dette, detr som ofte er problemet er den såkalte "michelinslangen" som er mellom trykkrøret og IC, for den ligger å gnager i bunnplaten. Med silikonslangene så trenger du ikke å tenke på de på en stund -noensinne tror jeg :)

Jeg så det var flere steder der slangene hadde gnisset en stund, var ikke lenge til disse stedene også ble lekkasje. Men med silikon blir nok det problemet borte for noen år : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.