#1 Skrevet Mars 14, 2005 Hvor og når? Noen som har en plan. Såg Endre hadde ytret ønske om siste helga i Mars elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 Hvor og når? Noen som har en plan.Såg Endre hadde ytret ønske om siste helga i Mars elns.. Ja det hadde passet meg PERFEKT....:D da jeg blir hjemme hele uken etter påske. Så hadde vært kult om vi fikk til et møte da ja!!!! Per-Håkon?? Klarer vi å få til dette da tror du?? Eller har du og Paul lagt andre planer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2005 Kan godt ta ett møte den uken. Torsdagen, passer det bra eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2005 Kan godt ta ett møte den uken. Torsdagen, passer det bra eller? Toppers da sier vi torsdagen 31.03.05....kl19! Men hvor skal vi ha møtet hen da?? Hos TS-Racing avd Molde?? Gleder meg til møtet...håper det er mange som kan stille opp!!! Var på lokallagsmøte i Trondheim i går og der kom det ca 15 stk...vi bør da klare like mange ja!!??? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2005 Jaja...da siste møtet ikke ble noe av(grunnet sykdom og andre frafall) kan vi jo lufte interessen for et nytt lokallagsmøte de neste par ukene f.eks??? Noen som har lyst at det blir arrangert noe møte??? Eller er interessen like ræva som vanlig i Molde??? Ja syns det er noen som faktisk trenger seg et spark i baken ja!!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2005 Spark i vei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2005 Spark i vei! Hehe...var vel ikke akkurat deg jeg skulle sparke da....men du kan godt få bli med rundt å sparke andre i ræva da....:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2005 Blir med jeg. Det beste hadde vel vært å få slengt opp noen plakater på bensinstasjonene siden de færresten bruker webben aktivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2005 Vi kommer nå til å inngå en avtale med Autoteam Molde om fast bruk av klubblokale. Her kan vi også få tilgang til å bruke verksted. De har nå agentur for TS-Racing og Big Wheels. Planen er at klubben kan få et eget rom til disp slik at vi kan ha litt "relatert" pynt osv her inne. Lage et koselig klubb lokale hvis noen gidder å ta i et tak å hjelpe til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2005 Jeg kommer! Kan ikke å sy gardiner, men er god på å koke kaffe. og en raser med støvsugeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...