Hjelp, løs temp.bryter(?) hvor skal den sitte?

Anbefalte innlegg

Jeg handlet for litt siden en coupe q 20v som jager på tomgang. Regnet med at det kanskje skyldes falsk luft, men etter å ha gått over alle slanger har jeg fortsatt problemet. Mens jeg lette etter lekkasjer fant jeg en løs bimetallbryter, er det noen som kan hjelpe meg med hvor denne skal sitte, og om den kan ha noe med jagingen å gjøre?

Hadde tenkt meg ett bilde her, men får det ikke til, kall meg gjerne dum : haha :

For å forklare litt mer så ligger bryteren bak tomgangsregulatoren og de to ledningene ligger i samme kabelstrømpe som kontakten til den øverste tilkoblingen på regulatoren.

Motoren jager ikke når den er kald, har også prøvd å rense og bytte ventilen for tomgangsstabilisering uten hell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke sende bildet til mogj@bluezone.no , så skal jeg finne det ut. Var litt vanskelig å se for seg hvor du mente :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen Morten, fant i dag ut at det er bryteren for kjølevifta, den som styrer vifta når tenninga er av. Nå vet jeg sånn ca hvor den skal sitte, men er like langt når det gjelder denne jagingen. : bh : Noen som har noe tips ang. dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.