Anbefalte innlegg

Hei!

Ny på forumet her, første post, og førstegangseier av Audi.. Og da blei det en 2000 S3. Knall knall bil!

 

Nå må man jo snart få på litt finere felger, og tenkte å bestille noen litt større.

Såvidt jeg veit er vel S3'en bredda litt stemmer ikke det tro?

 

Felgene jeg har tenkt på er 8" breie, og i 18". ET35.

Har jo lyst på breiest mulig dekk egentlig, og senk skal på etterhvert.. Mulig det blir H&R TwinTube coilovere.

 

Noen som har litt peiling på hvor breie jeg kan ha, foran og bak?

 

Mvh,

 

Janse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Ny på forumet her, første post, og førstegangseier av Audi.. Og da blei det en 2000 S3. Knall knall bil! Nå må man jo snart få på litt finere felger, og tenkte å bestille noen litt større. Såvidt jeg veit er vel S3'en bredda litt stemmer ikke det tro? Felgene jeg har tenkt på er 8" breie, og i 18". ET35. Har jo lyst på breiest mulig dekk egentlig, og senk skal på etterhvert.. Mulig det blir H&R TwinTube coilovere. Noen som har litt peiling på hvor breie jeg kan ha, foran og bak? Mvh,

Janse

 

Velkommen!

 

S3 har meg bekjent litt mer plass i hjulbuene enn A3. 8x18 ET35 burde passe meget bra. Jeg ville valgt dekkbredde som står ift felgbredden siden den avgjør hvordan hjulet ser ut. 225/40 18 er trygt som banken, men du kunne jo vurdert 245/35 siden du vil ha litt bredde og skal ha justerbart. 255/35 vil nok kunne subbe litt og synes unødvendig bredt på 8 tom når du får smalere dekk. 225/35 er også en mulighet hvis du skal senke MYE.

 

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihå og takk for det!

 

Ja, jeg har skjønt det sånn at det er litt større plass der ja!

Har tenkt meg ut, og googla litt bilder av hjul med 245/35, og tror nesten jeg har falt for det.

Tror det vil se veldig pent ut !

 

Takk for svar, det er nok sannsynlig at det blir til det :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.