#1 Skrevet April 6, 2011 Hvor høy fra senter nav hjulbue er en orginal passat 3bg 01- 05 vs en med org sportsunderstell? Er drit lei coilovers om lager ULYDER og vurderer noe annet. Men usikker på hvor mye min er senket nå, så jeg vet hva jeg skal gå for med tanke på senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2011 hva slags sett har du siden det lager ulyder? har kjørt med fk silverline ett år nå å det lager ikke ulyd,før det hadde jeg ett bilig sett å der var det heller ikke ulyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2011 Jeg sliter også med litt ulyder i mitt, men bare på disse ekstreme hullene som har kommet i vinter. Har brostensbelagte fartsdumper i byen og asfalten har blitt borte akkurat i bunnen av dumpen. da kommer det "smellelyder". Alle mine foringer er nye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2011 Orginal: 39cm foran, og 38,5 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...