#1 Skrevet April 7, 2011 Hei Tenkte jeg ville ta jobben med bytte av eksosanlegg på bilen selv men ser at det er noen Spline-bolter som holder en brakett som må vekk for å komme til. Hvilken type bolter er dette? Dobbel-hex eller Spline eller noe annet propriertært. Og ikke minst: Hvor kan man skaffe piper som passer til dette? Alle forslag mottas med takk. .Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2011 (endret) 12kant skruehode? http://www.samstagsales.com/images/xzn_tip.jpg Isåfall så har de slike på biltema vet jeg Edit: Om det er utvendig 12 kant hode kan du bruke en 12kant fastnøkkel eller pipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2011 Takker. Det er sk. XZN-bolter i M10 har jeg funnet ut. Biltema har ett sett til 199,- som dekket behovet. Så da er det bare å montere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...