Rustbehandling/fjering, ikke understell tips til verksted/forhandler for utbedring?

Anbefalte innlegg

Har dessverre oppdaget at bilen begynner få tegn på rust. Dette er jo irriterende siden jeg var inne til total understellsbehandling, med sandblåsing og påfølgende tectylering for under 6 måneder siden. Det er ikke understellet eller indre hjulbuer som er angrepet, der tectylbehandlingen ble gjort, men kanten på bakre hjulbuer, skjøten bak på sideskjørtene/listene og en boble rett over kanten på en framskjerm.

 

Antar at det blir full pussing, sandblåsing, sparkling, pussing igjen med lakkering for å få dette ordentlig igjen.

 

Noen som vet om kompente folk til jobben som kan gjøre dette på en bra og forholdsvis rimelig måte?

Bilen er jo en A4 2001 sedan, så den er ikke verdt altfor mange lapper på å få i utstillingsstand, mtp. at det er en "daily driver" osv. Men jeg vil jo selvfølgelig ikke ha rust for det.

 

Alle tips og råd mottas med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle tips og råd mottas med takk.

 

Ett tips er å skrive hvor i landet du holder til da det er mange som driver med dette ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett tips er å skrive hvor i landet du holder til da det er mange som driver med dette ;)

 

Jeg tipper Trondheim, siden han poster detta under Trondheim Lokallag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper Trondheim, siden han poster detta under Trondheim Lokallag ;)

 

Se der ja, gikk litt fort dette:o

Men det er fryktelig mange som ikke gjør det, derfor påminnelsen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trondheim er riktig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.