#1 Skrevet Mars 14, 2005 Jeg skal lage meg en logo som skal stå på bakluka på einser prosjektet mitt. Den blir chromma og lagd i messing og ca størrelse 140X15mm. Alle innspill teller og vil gjerne høre hvorfor/hvorfor ikke og eventuelle forandringer jeg bør gjøre. Numero uno: Nummer zwei: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 Likte begge 2...men ved første øyekast heller jeg mot nummer 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 Nr. 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2005 Ville ha gått for NR1... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2005 Jeg ville ha gått for den første. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2005 NR1 ... ellers mykket coolt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2005 jeg ville ha valgt begge eller begge to... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2005 Nr 1 var lekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2005 Den første, fordi den ser mest clean og pen ut i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2005 Nr. 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2005 nr 1 var cool 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2005 NR 2!!!!!!!!!!!! Nr. 1 gir meg litt "OPEL-feeling" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 14, 2005 NR 2!!!!!!!!!!!! Nr. 1 gir meg litt "OPEL-feeling" enig, litt sånn retro-opel! nr.2 ligner litt maserati-skrift... den var penest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 14, 2005 Nr. 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 15, 2005 Nr 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 15, 2005 Likte egentilg ikke noen. Ville ikke hatt løkkeskrift. Ble voldsomt uleselig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 15, 2005 Likte egentilg ikke noen. Ville ikke hatt løkkeskrift. Ble voldsomt uleselig. må si meg enig der.. så satser på et valg nr 3:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 15, 2005 Jeg hadd valgt nr: 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 15, 2005 Takker for alle innspill. Har lagd en versjon 3......litt av poenget er at bokstavene skal henge sammen og gi litt moderne retro look. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 15, 2005 Takker for alle innspill. Har lagd en versjon 3......litt av poenget er at bokstavene skal henge sammen og gi litt moderne retro look. Denna ble mutcho better!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 15, 2005 Nr 3 ble best ja! kanskje litt større stamme på bokstavene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 15, 2005 Nr 3 ble best ja! kanskje litt større stamme på bokstavene? Hva mener du? Tykkere bokstaver loddrett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 15, 2005 Nå var nr 3 best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 15, 2005 se der ja! hvordan lager du disse? 3D-studio eller no? den siste var helt klart best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 15, 2005 Hva mener du? Tykkere bokstaver loddrett? Bare legge litt mer "kontur" på dem, eksempel 2 ble for tykk, mens eksempel 3 ble for tynn, så hva med en mellomting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...