#26 Skrevet Mars 16, 2005 Av alle tre alternativene synes jeg nummer 1 er penest. Den er cleanest og mest diskret. Nummer 2 og 3 minner meg om yankee-merker, a'la "Cutlass Classic" (folkeeurokaneren på sent 70- og tidlig 80-tall. GM's G-body). Det gir ikke meg spes. gode vibber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 16, 2005 Nummer tre ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 16, 2005 10 poeng til nr 3.. må jo kunne se hva det står der i forbifarten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 16, 2005 nr 3!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 16, 2005 Nr 3 helt klart. Men hva hjelper det. Er jo du selv som bestemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 16, 2005 nr 3 er helt klart penest synes jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 16, 2005 He he, ja, nå var det nr 3 som var finest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 16, 2005 Nummer tre så helt klart best ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 16, 2005 a'la "Cutlass Classic" (folkeeurokaneren på sent 70- og tidlig 80-tall. GM's G-body) Fattern kjøpte Olds Cutlass Cruiser stv i 1980. Fet gyngebrakke det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 16, 2005 Nr 3 ble veldig fin da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 17, 2005 Helt klart nummer tre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 17, 2005 Og så resultatet fra den Evjenske jurien (mange stemmer i hodet som har kranglet en stund nå) : Nr 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 17, 2005 Nr 3 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 17, 2005 Alle tre, helt klart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 17, 2005 NR. 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 17, 2005 Stemmer for logo med orginal "font" jeg.... de runde greiene der bryter med einser formene.... og for å holde enklere styr på stemmene så ville jeg laget en "poll" på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 17, 2005 Stemmer for logo med orginal "font" jeg.... de runde greiene der bryter med einser formene....I hvert fall en font med mer kantete 80-tallsstil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 17, 2005 NR 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 19, 2005 syntes virkelig du er inne på noe med nr 3 , men om det er retro look du er ute etter, hvorfor ikke ta en titt på Karman Ghia emblemet og se på type snittet der?? Så evnt. går det ann å modernisere de med å myke opp linjene på dem en smule!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 23, 2005 Nr.3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 24, 2005 Hva ble det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 25, 2005 Hva ble det til? Det blir noe àla 3'ern..... Du må ikke dra frem gamle og glemte tråder, jeg får dårlig samvittighet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 25, 2005 Det blir noe àla 3'ern..... Du må ikke dra frem gamle og glemte tråder, jeg får dårlig samvittighet her Hehehe ... nok et eksempel på at man må tenke seg godt om før man skriver noe på internett fordi det blir stående der for alltid og alltid og alltid........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...