mangellapp: abs lampe yser ikke når bilen står på tenning.

Anbefalte innlegg

mangellapp: abs lampe yser ikke når bilen står på tenning! f.... ossen feil er dette her? har ha aldri opplevd dette ha må være mongo han som godkjener denne bile her ass..haha

har noen forslag til hva det kan være for noe ? har prøvd å bytte pæremn hjalp ikke, abs lyer ikke"!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungerer abs på bilen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis det er feil på abs systemet hender det at folk kobler bort pæra for å ikke få feil på eu, har aldri fått feil på dette selv.. kansje flaks: klø :. hvilken bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I verste fall kan du parallell koble den med oljevarsel, eller ladelampe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk samma feilen selv, og vil ikke påstå at kontrolløren var "mongo".. Kjekt at de gjør en skikkelig jobb, og så får du fikse bilen din så den blir eu-godkjent :) Bytt pære, fiks feilene dine og ha en bil som fungerer bedre.. Jeg synes det var kjekt med ABS etter 4 år uten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis det er feil på abs systemet hender det at folk kobler bort pæra for å ikke få feil på eu

I verste fall kan du parallell koble den med oljevarsel, eller ladelampe;)

Ikke helt uvanlig triks nei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en vw golf 3. jeg har byttet alle pærene så det er ikke pærene som har tatt kvleden. absen fungerer men ingen lys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.