#1 Skrevet April 7, 2011 Hei, etter å ha satt på sommerhjula har jeg fått en subbelyd fra venstre fremhjul. Lyden kommer kun ved rett frem kjøring og svinging til venstre. Den kommer ved hver runde av hjulet og kan høres ut som noe grus mot ett eller annet. forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2011 Fått ett tips. Bremsesjold som subber. Å bruke en skrutrekker, men aner ikke hvordan det ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2011 Den tynne "plata" som går over bremseskiva.. kan hende du har greid å bøye den inntil skiva når du bytta felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2011 Vi prøvde å dytte litt på den, hjalp ikke.. Hum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2011 Da blirre møller tur i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2011 Løft opp bilen slik at begge hjulene er i lufta samtidig, så sammenligner du skjoldene. Ble slik til meg også tidligere i år, men jeg greide å rette på det mens felgen var på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2011 Hvorfor ikke bare ta av felgen å finne feilen? Drar ikke på møller for no sånt vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2011 Kosta meg 200kr på møller. Fiksa. De sa det var vanlig å få stein inni der på denne tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2011 Jeg får dagelig steiner mellom bremseskjoldet og bremseskiva.. Pleier som regel bare dytte litt på bremseskjoldet så faller det en stein ned på felgen.. Bremseskjold : Sitter bak skiva. Sånn til neste gang det skjer Skjer ganske ofte på min, hvertfall etter jeg bytta til sommerhjul med nye dekk som tar med seg det meste fra bakken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2011 Takk for bilder og forklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...