#1 Skrevet April 8, 2011 Fikk i dag spørsmål om felgene jeg selger passet en A6 2.7TDI fra 2007. Er det noen som kan bekrefte ET og bredde kan passe på disse bilene? Eventuelt dekk som anbefales? Salgs tråd : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210883 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2011 Mine originale 8x18 har et42 mener jeg å huske, så de kommer nok vel langt ut vil jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2011 Min har ET 45 i vognkortet. Kjører med ET 38 på sommerhjulene med 8,5x19 og 245/40. Ikke mye å gå på her. Vet ikke hvor store bremser det er på 2,7, men på min er det plass til en bitteliten finger mellom caliper og felg. Ikke mye å gå på ellers heller og hjulene ligger kant i kant med skjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2011 Ja tenkte meg det. Ser du som disse blir for store for C6 desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...