#1 Skrevet Mars 14, 2005 Såg ikke bra ut det der, bra smell i b-stolpen ser det ut som.. Va SINNSYKT glatt ute istad!!! Avisartikkel: smp.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 oj da det så ikke bra ut, noe kjent folk?? håper alt gikk bra med dem som var ute for ulykken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 oj da det så ikke bra ut, noe kjent folk??håper alt gikk bra med dem som var ute for ulykken Ikke noe kjentfolk blant meg/oss såvidt jeg veit om... Var en Lancer å en Corolla (tror jeg) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2005 På Sjukeneset det smalt ?? Rett oppafor jobb såg det ut som.......(BLT) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2005 På Sjukeneset det smalt ?? Rett oppafor jobb såg det ut som.......(BLT) Jepp.. Var vist kjentfolk av kjentfolk allikavel.. Brekt ryggen å noe punkterte lunger! Kjipe greier asså Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2005 Jepp.. Var vist kjentfolk av kjentfolk allikavel.. Brekt ryggen å noe punkterte lunger! Kjipe greier asså Mvh Kem da???Hørte nokken snakka om ei maria? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2005 Triste greier ass!! Håper det går bra med folka. Men enda verre gikk det visst på Folkestad...stygg smell mellom personbil med 4 personer og en varebil. 2 stk var omkommet. Skal vist være sinnsykt glatt der...!!! Utrolig sørgelig start på påsken!!! Kondolanser til de pårørende!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...