#1 Skrevet April 8, 2011 (endret) Hei eg solgte for ei tid tilbake en a6 med feil på abs systemet eg lovte å få fikset dette, men etter å ha fått modulen tilbake fra rep fungerer den forsatt ikke ingen garanti på jobben var et klubbmedlem som gjorde et forsøk på å reparere den men desverre så funket den ikke, så nå er kjøper som kjøpte den av han eg solgte til sur naturlig nok. problemet er at eg ikke vet hvilke hjerner som passer om en annen og at dette heller ikke har vært mulig å finne ut hos møller. Eg har bedt han som har bilen nå om å lese av nr på modulen, men siden det nå er ex kona hans som har bilen langt nord i landet er ikke dette så lett vist nok: klø : Han vil at eg nå skal kjøpe ny modul noe som er rimeligt uaktuelt då får han være sur litt til desverre:o. eg solgte bilen såpass billig at eg har ikke lyst å tape mer en nødvendigt. Noen som har peiling om modul fra en 1,8t 2,4 2,8 fwd quattro passer hadde satt stor pris på svar vis noen kan hjelpe evt plasser i fra utlandet det går an å kjøpe overhalte moduler til en fornuftig pris maks 5000kr Skiltnr på bilen er LH 84072 vis noen greier å finne ut hvilket nr det er på selve modulen ut fra det. Hos møller fant de kun nr på abspumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2011 (endret) Har både hjerne og abspumpesystemet fra en a8 liggende, så om du klarer å få tak i noe delenr eller lignende hadde dette vært fint Selges billig om det passer Dette fungerer som det skal, ble plukket ut av bil med tanke på oppgradering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2011 Har både hjerne og abspumpesystemet fra en a8 liggende, så om du klarer å få tak i noe delenr eller lignende hadde dette vært fint Selges billig om det passer Driver å får sjekket opp i det nå. vet du at denne fungerer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2011 Kjøp overhalt enhet med garanti fra http://www.modulemaster.com Enkelt og greit, så slipper du å tenke mer på dette. Er mange medlemmer som har kjøpt derfra og såvidt jeg vet ingen med negative erfaringer. Forøvrig finner du all nødvendig info om dette om du søker litt på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2011 Bilen har rammenummer: WAUZZZ4BZWN121297 Bruker derfor ABS modul: 8E0 614 111J (står også 8E0 614 111H under "merknad" på forrige delenummer ) Står oppført 8E0 998 375C som reperasjonssett for begge numrene over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2011 Modulmaster ol skal vel ha inbytte i gammel modul? eg har ingen å gi de i inbytte siden den er åpnet og forsøkt reparert. Takk petter for delenr:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2011 Modulmaster ol skal vel ha inbytte i gammel modul? eg har ingen å gi de i inbytte siden den er åpnet og forsøkt reparert. Takk petter for delenr:tilber: Gjør vel ingenting om den har vært åpnet å forsøkt reparert? De skal jo reparere den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2011 Gjør vel ingenting om den har vært åpnet å forsøkt reparert? De skal jo reparere den! Leste en plass at de ikke tok inbytte i åpnet sentral 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2011 Denne karen driver ganske stort på ebay usa Han sender en reparert modul for 220$ pluss frakt. så kan du kaste den gamle. Riktig delenr er viktig, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2011 Bilen har rammenummer: WAUZZZ4BZWN121297 Bruker derfor ABS modul: 8E0 614 111J (står også 8E0 614 111H under "merknad" på forrige delenummer ) Står oppført 8E0 998 375C som reperasjonssett for begge numrene over. På linken som Geir Kleven la ut står det dette nr på modul Bosch 5,3 Manufacturer Part Number: 8E0614111 Som er samme nr som på bilen min utenom at det er en bokstav bak delenr som Petter la ut: klø : er denne bokstaven viktig?? eg fant masse moduler på bruktbildeler.no men ingen med samme bokstav bak nr som min har J eller H 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2011 Modulmaster ol skal vel ha inbytte i gammel modul? De tar gjerne imot, men er ikke et krav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 9, 2011 På linken som Geir Kleven la ut står det dette nr på modulBosch 5,3 Manufacturer Part Number: 8E0614111 Som er samme nr som på bilen min utenom at det er en bokstav bak delenr som Petter la ut: klø : er denne bokstaven viktig?? eg fant masse moduler på bruktbildeler.no men ingen med samme bokstav bak nr som min har J eller H Den linken er bare direkte link til det jeg trengte. Hvis du tar kontakt med han forklarer du bare hvilke delenr, som passer din bil. Jeg var heldig å fant en modul på den lokale skroten fra en passat for 1000 spenn med garanti, så jeg bestilte ikke alikevell. bokstaven på slutten er relatert til hvilket utstyr bilen har, Min har bl.a. ESP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...