Hvilken føler er dette (bilde) og hvordan skru den den av? (2,3 AAR)

Anbefalte innlegg

jeg holder på med og skifte motor på audien min. så skal jeg flytte over noen følera. men denne sitter jeg litt fast med! hvordan får jeg skrudd av denne? : bh :

08042011548.jpg

denne med to ledninger ut av!

08042011537.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er oljetrykksgiveren du mener så er det bare å ta i helt nederst på giveren med en vanpumpetang.. Disse bruker å sitte som juling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal den skrus ut som normalt eller er den tredd inn på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrues ut som normalt. Er laget sekskant for å sette på fastnøkkel på innsiden. Ser det hvis en titter på baksida av føleren. Husker ikke hvilken størrelse nøkkelen i farta. Jeg vil IKKE anbefale å bruke tang, da det er risiko for å klemme den istykker.

Ro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrues ut som normalt. Er laget sekskant for å sette på fastnøkkel på innsiden. Ser det hvis en titter på baksida av føleren. Husker ikke hvilken størrelse nøkkelen i farta. Jeg vil IKKE anbefale å bruke tang, da det er risiko for å klemme den istykker.

Ro

Kan være lurt å være litt forsiktig her som Raymond skriver. Denne oljetrykksbryteren koster en god del kroner om du må kjøpe den ny...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har dele nr til denne? greide og skru den av. men med makt og tang. : dum : så den må jeg skifte ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mellom sensoren og blokka så skal det være muligeht til å feste en fastnøkkel, eller så får du ta den av med vannpumpetang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.