#1 Skrevet April 8, 2011 (endret) Som videoen viser, så får jeg ikke åpna døra. Tar i dørhåndtaket og låsen går opp, men går umiddelbart ned igjen når jeg slipper dørhåndtaket. Litt upraktisk, så vært flott å funnet løsningen på det. Kommer ikke til inni dørsia heller. Får jo ikke åpna døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2011 Sitter du inne i bilen ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2011 Dette er bare på passasjersiden foran. Så kan noen andre prøve å hjelpe istedenfor å være morsom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2011 tipper en arm ned til kassa har hoppet av,prøvd med nøkkel fra utsiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2011 Fungerer ikke med sentral låsen heller? Her tyder det iallefall på brudd eller at ting ikke er helt på plass ved dørlåsen. Men dørtrekket skal fremdeles være mulig å få av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2011 Hvordan jeg skal få av dørtrekket er for meg et stor mysterium nå. De to skruene på dørtrekket er umulig å komme til når døren er lukket. Men om noen har en løsning uten at jeg trenger å ødelegge noe blir jeg veldig glad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2011 Fikk røska istykker øvre del av dørtrekket, og fant ut at om jeg drar i staget til låsepinnen, så skjer det ikke noe i selve låsemekanismen. Hørte tydelig at noe skjedde i den mekanismen på førersida der den fungerer som den skal. HJELP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2011 Røska mer igår, og fikk dratt av det jævla trekket uten at jeg ødela mer. Fant ut at det er sentrallås enheten eller hva det heter som er defekt. Ene motoren inni der va kaputt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...