Anbefalte innlegg

Tråden kan slettes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver ingenting om motor (så jeg kan se);

Dårlig bensinpumpe eller dårlig kontakt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente hvilken motor du har. Rimelig stor forskjell på bensin og diesel feks.

Den feilmeldingen din går på startsperre tenker jeg, uten at jeg kan gi deg tips basert på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært fuktig i været når det har skjedd, og har bilen vært kald? Evt. om det kan vær kondens.

Sjekket luftfilteret? Falskluft?

Går bilen som normalt etter en liten kjøretur eller om du ruser den ved lavt turtal en liten stund?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en VagCom diagnose.

Har hatt lignende problem med konebilen som har samme motor, og det har variert litt på type feil og gjerne flere samtidig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går som normalt når jeg har fått startet den. Det skjedde faktisk i dag og på samme sted, så nå har det skjedd to dager på rad og 3 ganger i løpet av siste to måneder.

Bilen har vært kald hver gang det har skjedd, men det har ikke vært ruskevær. I dag og i går så har det vært strålende sol. Den første gangen det skjedde så var det jo kaldt og vinter. Jeg har ikke sjekket luftfilteret. Byttet til KN-filter (innsats) med en gang jeg fikk bilen, så jeg regner i grunn med at det er i orden.

Meget mulig jeg må ha den på diagnose ja.

Hva hadde du av feil på når du tok diagnose, og ble det dyrt?

Gratis diagnose :)

Lambda, veivsensor og kamsensor. Kjøpte billig lambda fra Danmark og resten av sensorene hadde jeg liggende på noen delemotorer jeg har. Bytta også plugger og luftfilter som hjalp veldig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja? Mulig jeg må få noen råd om hvor jeg skal handle ting hvis det viser seg at jeg må bytte masse greier jeg og. Satser på jeg rekker diagnose til mandag eller tirsdag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var ute for samme problemet med min 2002 A3 1,6, i et lyskryss på Lillehammer stoppet bilen hver gang. Skjønte ikke hva som skjedde. Hadde bilen inne til diagnose, men de fant ingen feil. Løsningen var å slutte å kjøre på Lillehammer;) Hadde ikke problemer etter at dama flytta til Gjøvik..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja? Mulig jeg må få noen råd om hvor jeg skal handle ting hvis det viser seg at jeg må bytte masse greier jeg og. Satser på jeg rekker diagnose til mandag eller tirsdag. :)

Nja, her det deler jeg har byttet over tid etter diagnose men stort sett de samme symptomer du har nå.

Bilen stopper når man clutcher, spesielt mot kryss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.