#1 Skrevet April 9, 2011 heisann, jeg lurer på om bakstilling fra en audi a4 4x4 passer over på en 2wd?? det er ikke noen andre fester eller noe sånn? bare bytte girkasse, mellom aksel å bastilling? eller er det anna karroseri på 4x4 en det er på 2wd? takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2011 Fordel å skrive hvilken bil det er. Sett en fra statene som har bygd om sin B6 hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2011 Fordel å skrive hvilken bil det er. Sett en fra statene som har bygd om sin B6 hvertfall det er audi a4 b5 1.8t, 2wd som jeg skal bygge om til 4x4 om det er bare å sette på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2011 Må vell sveise om halve bilen for å få det til, har vært diskutert 100 ganger her inne Får det helle aldri godkjent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2011 Er noen her inne som har fått godkjent ombygging fra 1.6 fwd til S4. Så det er nok ikke umulig å få det godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2011 Må vell sveise om halve bilen for å få det til, har vært diskutert 100 ganger her inne Da har du ikke fulgt med i diskusjonene, for det er ikke alle modeller dette gjelder. Det er faktisk enkelte biler som er "like" i utgangspunktet, og hvor ombygging lar seg gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2011 Da har du ikke fulgt med i diskusjonene, for det er ikke alle modeller dette gjelder. Det er faktisk enkelte biler som er "like" i utgangspunktet, og hvor ombygging lar seg gjøre. Hvilke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2011 80 B4, A4 B5 og B6, Passat B4 og Transporter T4 er noen av de som kan bygges om uten å "skifte halve karroseriet". Jeg er ikke helt sikker på det med Passaten, men jeg har blitt fortalt at denne har festepunkter for Syncro-traversen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2011 kenneth alm bytta vel alt bak b stolpe når han bygde om fra fwd til quattro på b5'n sin tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2011 http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=98153 har nu lest på den her tråden... så vet ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...