Hvor finner man chassinummer?

Anbefalte innlegg

Steder jeg vet om: Torpedovegg, frontrute, plate over lykter, klistremerke i reservehjulsbrønn og servicehefte.

Når alle disse er fjernet; hvor leter man da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steder jeg vet om: Torpedovegg, frontrute, plate over lykter, klistremerke i reservehjulsbrønn og servicehefte.

Når alle disse er fjernet; hvor leter man da?

på ramma på bilen, men ja hvor da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil?

2003 RS6 C5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når alle de merka er fjerna så kjøper en ikke bilen.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når alle de merka er fjerna så kjøper en ikke bilen.... ;)

Takk for godt tips =)

Det skal være gjort riktig, men det finnes altså ikke noen papirer på det enda. Blir interessant å høre fra Biltilsynet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Audi en bedre instans å sjekke med enn biltilsynet?

Går heller ikke an å sjekke etsede ruter mot et register? Har og hørt om at sveits og muligens fler har hatt litt ekstra merking av chassis, uten at jeg vet dette helt sikkert, og om det gjelder denne bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en god del "hemmelige" ID nr. rundt omkring i bilen, og disse kan sjekkes opp mot Tyskland for å verifisere chassiet. Mange elektriske komponenter har også slik merking.

I det aktuelle tilfellet er alt dette sjekket grundig på verksted, men det forelå altså ikke noen dokumentasjon på dette. Dette er nå innhentet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.