#1 Skrevet April 9, 2011 Hei, lurer på hva som er mulig og få ut av dette: T3 T4e SB turbocharger with a 46trim compressor wheel 57mm with a K-26 housing. 8cm2. Absolutt maks hk/nm på 98 evn e85 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2011 Hei, lurer på hva som er mulig og få ut av dette:T3 T4e SB turbocharger with a 46trim compressor wheel 57mm with a K-26 housing. 8cm2. Absolutt maks hk/nm på 98 evn e85 ? Den vil jeg anslå leverer luft til rundt 470hk på 98okt, og da fort en 10% mer effekt på E85. Men det er ikke lett å anslå hva en turbo leverer uten å ha prøvd det i praksis, så det beste er å finne tall fra noen som har prøvd en lik variant. 8er hus er jeg ikke helt sikker på hva vil klare i den kombinasjonen, men det er nok deromkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2011 Ca det jeg har lest meg fram til og. Så da må jeg nok sikte mot noe litt større! Hvordan grenrør og turbo har du i din Ole? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2011 Har ett furans svartstål grenrør og en turbonetics 62-1. Den har 62mm inn, 65mm ut, p-trim ar.81 T4 eksosdel. Helt ypperlig oppsett for en bruksbil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2011 Da får jeg se hva det blir.. Furans blir det helt sikkert. Ang turbo så er det jo greit og bruke noe man veit fungerer! Og da sier jo audien din sitt Mye som kan være bruksbil i mine øyne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...