Anbefalte innlegg

bilde av gammle og nye manifoilen min! håper på bedre respons og ikke fri eksos hehe!

OLDMANIFOIL.JPG

newmanifoild.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde av gammle og nye manifoilen min! håper på bedre respons og ikke fri eksos hehe!
hvilken manifoil er den nye da? fungerer godt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

manifoilen er sveisa på bestilling av en kis i sverige! preben dro over å kjøpte 3 stk!

 

Den er sveisa i stenningsrekkefølge og ser ut til å være tilnermet perfekt effekt vis!

 

Har ikke testa den enda, men planen var å montere på søndagen som kommer, men tror jeg ødela hjernen i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaha. hvordan gikk d for seg? får du grenet til å passe rett på uten mod.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er sveisa til min flens altså t3 til min turbonetics. må ha ny downpipe men rustfrispesialisten i trondheim er utrolig bra på pris og tar bare 2000 for denne! tenkte å høre med de om de er villig til å ordne en rabatt til oss i klubben i åmed at mange ikke har det eksosanlegget de ønsker pga syke priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jøss den prisen er jo utrolig bra! har du noen flere bilder av den? er den tig eller mig sveisa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har flere bilder kan legge de inn i natt!

 

Vet egentlig ikke, men vi fikk de for 5500 ved gruppekjp! noe som er utrolig billig! den er også glassblåst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste litt raskt her en stund men 5500 var jo meget fin pris det må jeg si:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp kjempe pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jøss den prisen er jo utrolig bra! har du noen flere bilder av den? er den tig eller mig sveisa?

vis du ser litt etter så ser du det er mig sveising. ikke noe rustritt eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nye er såfall sveist eller delvis sveist med Tig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du ser litt etter så ser du det er mig sveising. ikke noe rustritt eller noe.

kan jo være gass også.. men rustfrit er det ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

manifoilen er nokk sveiset i rustfritt stål ja, men den er glassblåst etterpå!

 

Begynnte å polere den på undersiden, men måtte bare gi opp for jeg gidda ikke drive på med det 24-7 i 2 år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stålet i grenrøret Emil har kjøpt er rustfritt ss2348. Flensene er i svartstål.

Om det er flere interesserte er det bare å ta kontakt.

Mer info finnes om du søker på "GRUPPEKJØP" - der har jeg en tråd ang kjøp av grenrør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et par bilder til! : ja :

newmanifoild2.JPG

newmanifoild3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan sikkert slette annonsene på auto.db nå, hvis du ikke vil ha reserve løsninger da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut til bra pris det der! kom med tilbakemeldinger om du merker noen effektøkning da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du ser litt etter så ser du det er mig sveising. ikke noe rustritt eller noe.

 

ville nesten satsa på at den er sveisa etter metoden "Tungsten Inert Gas" jeg men ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæ? ka du mene?

 

 

Men ska nok si i fra, men effekt forskjell bli det uansett til meg som har den lattelige manifoilen fra før, plus at den har hull!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe neida, bare han som mente den var mig sveisa... og jeg vil heller tro den er tig sveiset forkortelsen for Tungsten Inert Gas :) tungsten er det samme som wolfram, som er elektroden som brukes til tig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.