#1 Skrevet April 9, 2011 Hei, har en kompis som lurer på om det er mulig å skifte bakstilling osv for å få Quattro på en Audi 80 Cabriolet Hvis så, må man bruke bakstilling fra Avant/Sedan eller Coupe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2011 Tror det kan bli med tanken;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2011 Tror det kan bli med tanken;-) Tror og det. Tenk bare på CABgulvet som er mye sterkere enn et vanlig quattro gulv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2011 ville tru du må bruke bakstilling til sedan eller avant og muligens flytte over noen fester/bensintank/stepjulsbrønn++ vanskelig å seie eksakt da eg ikkje har studert cab så mye. offtopic:golf 3 cab har utsparing over eksos org så der er det berre 1 feste til bakstilling, resevehjulsbrønn til golf rally og bensintank som skal til, så muligheten er jo der, kansje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2011 Caben er i bunnen en B3 sedan, med denne's bakstilling, så det blir med tanken, med mindre kompisen har oppretterjigg og omfattende sveisekunnskaper. Må bytte halve karroseriet, dvs. det du ikke ser på utsiden. Hele gulvet fra torpedoveggen til bakre støtfanger pluss enda mere må skiftes ut, så dette er nok "umulig". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2011 Ingenting er umulig, men mye arbeid. Søk litt på nett så finner du en tråd om en slik ombygging inkl MTM kit på 428hk. Engelsk bygg tror jeg det var, muligens Kim Collins. Google er din venn i slike saker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2011 Ingenting er umulig, men mye arbeid. Søk litt på nett så finner du en tråd om en slik ombygging inkl MTM kit på 428hk. Engelsk bygg tror jeg det var, muligens Kim Collins. Google er din venn i slike saker hehe, tenkte jeg skulle ringe deg igår serru Roger dreiv å søkte litt på google, men ordene audi 80 cab quattro så fant man liksom en god del annet snax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2011 http://replay.waybackmachine.org/20030210055038/http://www.quattrosports.co.uk/case_study_two___s2_cabriolet.asp måtte frem med webarchive gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2011 Ingenting er umulig, men mye arbeid. Søk litt på nett så finner du en tråd om en slik ombygging inkl MTM kit på 428hk. Engelsk bygg tror jeg det var, muligens Kim Collins. Google er din venn i slike saker Uten å ha lest artikkelen på nytt, syns jeg å huske at de sa at de ikke ville ha gjort det på nytt pga alt arbeidet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...