#1 Skrevet April 9, 2011 Hallo Har fått ledningsbrudd på ene kontakten til baklyset,og lurer litt på hvordan jeg kan få ut de "pinnene" inne i der. Prøver å legge ved et bilde,slik at det er lettere å forstå hva jeg snakker om http://i127.photobucket.com/albums/p151/oddi-/IMG_0476.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2011 Ved bruk av verktøy laget for dette formålet. Mener de selger det på biltema. Hvis ikke så kan du bruke tynn spiker. En eller to alt etter hvor mange sperrehaker det er på kabelskoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2011 Ok,prøvde med et lite sånn finelektronikkskrujern men det satt bra. Får vel prøve med en tynn spiker å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2011 Ett lite flattjern eller to funka for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2011 prøvde igjen,men både ett og 2 skrujern,men jeg får den ikke ut. Er det noe spesiell måte jeg må gjøre det på eller ? . Sitter jo fortsatt bom fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2011 Jeg fikk til slutt ut den "kabelskoen" inne i kontaktstykket,men jeg trenger en ny kabelsko. Må man på møller for å få i tak i en slik en,eller finnes det noe slikt på biltema,torshov osv..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2011 Jeg fikk til slutt ut den "kabelskoen" inne i kontaktstykket,men jeg trenger en ny kabelsko.Må man på møller for å få i tak i en slik en,eller finnes det noe slikt på biltema,torshov osv..? møller,koster ikke noe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...