Hvor mye kan jeg legge ut bilen min for?

Anbefalte innlegg

IMG_7056.jpg

IMG_7054.jpg

IMG_7083.jpg

IMG_7087.jpg

IMG_7100.jpg

tURBOFUN.jpg

Biltema1.jpg

MUSMANN.jpg

Facelift interiør inkl dørtrekk, sort S4-style taktrekk, orginal Concert II, S4-ratt i skinn, chrome instrumentringer og høytalere i alle dørtrekk.

EU-godkjent til slutten av 2011. Har kun kjørt 6000km siden forige EU, så den vil nok gå gjennom uten noen problemer i år også.

Regreim er skiftet på 240 000 sammen med vannpumpe. Oljeskift ble utført på 261000km. Gode vinterdekk på alu-felg medfølger sammen med avbildet 18" med dekk. Ny clutch og ny turbo fra sommern 2010.

Facelift frontlykter bi-xenon 6000k 35/55w nær/fjern

Facelift baklykter

Justerbart senkesett (nytt i Mars2011)

18" RS4-felger

S4 grill m/sort ramme

Motor:

-Green Luftfilter

-BSR chip 193hk

-Supersprint eksos

-Stor frontmontert IC

-3" downpipe

-Destiny line street motorfester

-Facelift deksel over batteri/hjerne

-Ny orginal-turbo

-Ny sachs clutch

Kan EU-godkjenne den før salg om den ikke blir solgt før 1.Mai.

Kan vise til diagnose med 0 feil. Ingen ulyder i bilen, men det kan hende ytre styreledd er gåent etter vaskebrettveier i vinteren, men dette fikses fortløpende. Regreim skiftet på 240000, nå har den gått 272000.

Feil jeg vet om:

-Nedre del av bakfanger mangler. (1200kr hos Møller, kan inkluderes ferdig montert)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken års modell er det? motor? regner med en 1,8 t siden det står i avataren din. quattro?

sånn jeg tenker på når jeg skal selge en bil er at du har tre forskjellige priser du kan sette på bilen

: hvor mye MÅ du ha for den?

: hvor mye TROR du får for den?

: hvor mye ligger de andre tilsvarende bilene til?

så da er det bare og velge om du vill selge fort eller være optimist ;)

men slik markedet ser ut nå. så kan du sikkert få rundt 50 000 + - for den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør klare å få rundt 60 000 kansje litt mer kansje litt mindre:)

Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ps: ble reg reim skiftet på 230 eller 240?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, 240! Det er copypastet fra annonsen jeg la ut tidligere. Så glemte jeg meg her jeg satt. Har heldigvis kvittering ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dere jeg vil få mye bedre trafikk etter jeg har fått EU-godkjent denne kanskje?

Vet ikke om det er verdt å nevne, men begge drivknutene er skiftet sammen med det meste av ledd i forstilling, kulelager foran og bak, helt nylig oljeskift (pr 5000km), nye pakninger på innsug, manifold, toppdeksel, NGK-plugger og sikkert mye mer. Ingen feilkoder på noen av systemene som kan scannes i vag-com. Orginalspilleren er "hacket" til å fungere med tidligere audier hvor alt av lys fungerer. Dette er faktisk uvanlig av en eller annen grunn :) Bilen har 0 lekkasjer. Hadde en lekkasje fra turboen som gjorde at det minka kanskje 1 cm kjøleveske i løpet av en måned, men dette er fikset. Her manglet det bare en kobbering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, godkjenn den før salg, og nevn også alt som er nytt/påkostet av slitedeler og den slags i annonsen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.