Anbefalte innlegg

hei.

 

har en rs2 plast fanger knukket, har prøvd og smelte på mer plastikk. men den bare knelles opp igjen.

 

er ett ganske fint sår også, men er ikke sikker på hva som er best holdbar for å lappe den sammen igjen.

 

noen gode forslag?:)

hadde tenkt på å lagt en plate eller noe på baksiden, men er ikke så veldig tykt plast heller.

 

DSC00352.jpg

 

 

Mvh.

Eivin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send den til en plastsveiser. jeg gjorde det med den rs2en jeg hadde og betalte vel 1000kr og fikk fangeren tilbake ferdig sparkla og pussa klar til lakering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send den til en plastsveiser. jeg gjorde det med den rs2en jeg hadde og betalte vel 1000kr og fikk fangeren tilbake ferdig sparkla og pussa klar til lakering

 

 

kunne ha gjort det da, men ny rs2 fanger koster jo 2000kr så da er det nå bare å kjøpe seg en ny en :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får IKKE en ny org RS2 fanger til 2 lapper. Hvis du har en sprekt RS2 fanger og får fikset den for 1000 + lakk så blir det vesentlig billigere enn hva du gir for en ny org en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får IKKE en ny org RS2 fanger til 2 lapper. Hvis du har en sprekt RS2 fanger og får fikset den for 1000 + lakk så blir det vesentlig billigere enn hva du gir for en ny org en.

 

det var ikke rog rs2 fanger nei, men fra Maxam-tuning va den jeg mente og har.

 

men får se om jeg finner noen i rundt meg som reparerer plast da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noe problem å lappe sammen igjen detta der:)

du må bare finne riktig type plast å sveise med:) står kanskje innvendig hvilken plast type fanger`n er laget av:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noe problem å lappe sammen igjen detta der:)

du må bare finne riktig type plast å sveise med:) står kanskje innvendig hvilken plast type fanger`n er laget av:)

 

abs plast

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ha gjort det da, men ny rs2 fanger koster jo 2000kr så da er det nå bare å kjøpe seg en ny en :P

 

sorry trodde det var org rs2 og den koster ikke 2lapper:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry trodde det var org rs2 og den koster ikke 2lapper:-)

 

 

det går fint ;) la bakom myggnetting og limte den med 2 komponent, så håper det holder litt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.