#1 Skrevet April 10, 2011 Hei, Lurer på om det er noen bilmekanikere i Trondheim som har mulighet til å presse inn nye hjullager og foringer i navet bak på en b5 quattro? Navene er demontert og nye hjullager ligger klare! Venter bare på foringer fra 034. Det er bare snakk om 1 foring pr side. 500 kr for jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2011 Hvis du gidder å drasse det med til bygda, så kan jeg fikse det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2011 Skal hjem i helga, men vanskelig å få med seg navene når bilen står på bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2011 Kjører igjennom trondheim på fredag, kan sitte på innover da. Tar bare 10 min det der, så kan du ta tog tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2011 Tar det på melding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2011 jeg jobber på ranheim.. ikke noe problem for meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2011 bor på heimdal, kan gjør det jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2011 Virker som om det er mange behjelpelige mekanikere her i Trondheim...kremt...host...senk...host...kremt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2011 Arild kom nok alle i forveien her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...