#1 Skrevet April 10, 2011 Jeg skal hjelpe svigermor å bytte styreenhetene og xenonpærene på begge sider på hennes 2006 mod A3. Jeg har forstått det slik at frontfangeren må av og at styreenhetene er skrudd fast på undersiden av lampene, håper dette stemmer? Jeg lurte på om noen kunne gi meg en kjapp beskrivelse av hvordan jeg demonterer fangeren, hvor skruene sitter osv? På forhånd takk, det går så mye fortere når man slipper å lete seg frem etter skruene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2011 Vet ikke hvordan det er på passat.. men audi a4 så er det 5 skruer.. bak lukten og på siden og oppe front topp og så drar du ut hele lykten.. da kommer du til styreenhet på undersiden og pærer.. Men det er A4 da.. Der var det enkelte på verkstedet som mente jeg måtte av med fanger også... men slapp det ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2011 Vet ikke hvordan det er på passat.. men audi a4 så er det 5 skruer.. bak lukten og på siden og oppe front topp og så drar du ut hele lykten.. da kommer du til styreenhet på undersiden og pærer.. Men det er A4 da.. Der var det enkelte på verkstedet som mente jeg måtte av med fanger også... men slapp det ja... Det gjelder ikke passaten, men en Audi A3... Jeg skiftet på A4en jeg hadde før, da måtte fangeren løsnes slik at jeg kom til og fikk ut lampa. Det er kanskje omtrent samme fremgangsmåten for å ta av fangeren på A3 som på A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2011 Oki sorry gikk litt fort her.. Ja det er kanskje samme det.. snakker da om en B6 her da.. bare et tips siden du har fått beskjed om at fanger må av.. det fikk jeg også men trenger ikke det på min.. men er jo bare og se.. Rart at du må av med fanger synes jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2011 Jeg vil tro fangeren må demonteres for å komme til, på A4 B7 må den det for å få ut lampa.... Den må i vertfall løsnes. Noen som har erfaringer med demontering av fanger på en A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2011 På A3 må fangeren ut ja. Skru ut skruene under fangern, skruene som fester innerskjermene til fangern. Så er det 2 skruer som fester fangern til framskjermen. Så ja, er egentlig kliss likt som på A4 B7. Det Thomas beskriver gjelder A4 B6, der trenger man ikke ta av fangern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...