#1 Skrevet April 10, 2011 noen som har ett tips å få ut fukten i den... ha hatt den inne liggende på varme kablene i noen dager å så ha jeg tetten den helt men sliter enda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2011 Er det plass til en slik liten silkagel pose? En sånn som ofte er å finne i diverse esker/ting du kjøper? De suger til seg fukt. Det er viktig at lykten får luft, er jo luftehull på alle lykter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2011 Er det plass til en slik liten silkagel pose? En sånn som ofte er å finne i diverse esker/ting du kjøper? De suger til seg fukt. Det er viktig at lykten får luft, er jo luftehull på alle lykter:) nei er ikke plass til det,, skal forske litt mere på dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2011 Jeg hadde det problemet i baklykta på en 2002 a4. Fikset det med å borre et lite hull (ca. 2 mm) inn i lykta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2011 La nettopp merke til at på den ene frontlykten på min 2003 A4 er det også en del fuktighet i hjørnene. Tror dere at jeg klarer å fjerne all fuktigheten ved å lufte lykten etter noen timers bruk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...