Felg/Dekk-størrelser på skamsenk av passat 35i

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til størrelse på både felger å dekk når det kommer til skamsenking av passat 35i facelift?

 

Eg har noen 17", men det blir for stort så dei må kvittast..

 

Tenke meg 15" eller 16", en kompis har noen 15" 205/50.. ikke noe spes felger, men eg må jo ha noe så det går an å svinge med.

 

Dette blir noe billige felger jeg kommer til å kjøpe, får heller satse på noe dyrere litt seinere, først å fremst få på coiloversene men så må eg som sagt ha noe eg kan svinge med : haha :

 

Om noen kjøre passat sjøl så e godt senka, kom gjerna me bilder å info om felgbredde å dekkinfo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan skumme deg igjennom DENNE og DENNE tråden for litt informasjon om nettopp dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sitt litt på begge disse trådene i helgen, men har ikke hatt tid til å bla gjennom alt.

Men tror du 205/50-15 går bra? men ca like mye senk så din ? uten vals.. må ha noen midlertidlige billige felger å dekk til eg får råd te å kjøpe noe skikkelig.. så lenge det går an å svinge uten skraping i skjerm å subbing så e eg fornøyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vett også om noen 195/50-15.. men det blir jo litt mer ballong i forhold til de 205/50 dekka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sitt litt på begge disse trådene i helgen, men har ikke hatt tid til å bla gjennom alt.

Men tror du 205/50-15 går bra? men ca like mye senk så din ? uten vals.. må ha noen midlertidlige billige felger å dekk til eg får råd te å kjøpe noe skikkelig.. så lenge det går an å svinge uten skraping i skjerm å subbing så e eg fornøyd

Nå kommer det jo helt an på innpresset og bredden på felgene, men sånn generelt: Nei. Hvis du uansett skal kjøpe billige dekk, så kjøp noen 185/45-15 Nankang og sleng på:) Du får det sikkert ganske lavt, men skal du like lavt som frøkna sin eller Rolf sin, så må du nok belage deg på å valse/banke litt hjulbuer uansett for å få plass.

 

Og 195/50-15 er mindre ballong enn 205/50;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips til størrelse på både felger å dekk når det kommer til skamsenking av passat 35i facelift?

 

Eg har noen 17", men det blir for stort så dei må kvittast..

 

Tenke meg 15" eller 16", en kompis har noen 15" 205/50.. ikke noe spes felger, men eg må jo ha noe så det går an å svinge med.

 

Dette blir noe billige felger jeg kommer til å kjøpe, får heller satse på noe dyrere litt seinere, først å fremst få på coiloversene men så må eg som sagt ha noe eg kan svinge med : haha :

 

Om noen kjøre passat sjøl så e godt senka, kom gjerna me bilder å info om felgbredde å dekkinfo.

 

Putt på 185/35 17 på felgene dine og du har MYE mindre hjul enn du noengang får med 16 eller 15 tom...

 

205/50 var jo ballongdekk i 1991, 45 profil må du i hvertfall ned på hvis hjulet skal se bra ut på lav bil.

 

Selv ville jeg kanskje valgt 16 tom med 195/40 eller 205/40 16 hvis målet var lav bakkeklaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg skulle bestilt 2 stk 165/35 å 2 stk 185/35 til 17 tommerene?.. kjørte litt fort i hump idag å subba i skjermene men di dekka så står på nå.. 215.. tipper det vil gå veldig greit med 165 ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg skulle bestilt 2 stk 165/35 å 2 stk 185/35 til 17 tommerene?.. kjørte litt fort i hump idag å subba i skjermene men di dekka så står på nå.. 215.. tipper det vil gå veldig greit med 165 ??

 

165 er altfor smalt og smått og går vel knapt på en 7x17 felg, 185 er minimum etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja eg tenkte på det og blir nok 185 ja.. vil helst ha 4 like også å ikke 2 forskjellige bredder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.