Har byttet hjullager 2 ganger, er de dårlige? - Audi a4 b5 tdi quattro

Anbefalte innlegg

har skiftet hjul lager bak på min audi a4 b5 tdi quattro 2 ganger på under 1 år på høyre side bak.

begge gangene eg har byttet har eg handlet hos nbs, men skal bytte hjul lageret nå på torsdag igjen og denne gangen kjøpte eg hos hellanor å dem selger skf lager håper det holder noen år til da.... noen som har opplevd lignende med disse rulex lagrene nbs selger????

en ting eg ser er att ytter ringen på rulex lageret er mye mye tynnere enn det den er på skf lageret det er snakk om så mye som 4 mm forskjell. burde det ha noen betydning?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker kun SKF lagere pga jeg vet at det er bra!

Er vell snart 2år siden jeg byttet hjullager framme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja satse på eg slipper og gjøre den jobben flere ganger når eg får på plass skf lageret ;-) ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har netopp byttet bak på min A4. FWD da. Men brukte SKF.

Viktig å sette nøye inn med hjullager fett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sette dem inn med fett? dei lagrene eg har kjøpt er sånne lukkede lagre. å etter det eg lærte på skolen så er dette smøre frie lagre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forskjell på hjullager framme og bak på FWD :)

Framme er det lukkede, bake er det sånner åpne.. Må ha presse for å bytte lagrene framme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååå på qattroen er det like framme og bak hvertfall på min

ja presse er altid nødvendig ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det funker asså var litt i tvil eg ser du på dette siden eg nesten må opp i 7 8 tonns trykk før hjul lageret slipper !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagde verktøy som gjør det samme som det biltema verktøyet, funket som pokker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.