#1 Skrevet April 11, 2011 hei! jeg skal skifte bremser på audien min, og har i den forbindelse tenkt og skifte ut bremsevesken også. typen jeg ble anbefalt og handle er EBC sin egen veske, kalt for BF 307+ http://www.brems.no/show.asp?page=goxpage00000024dbpBF307.html det jeg ikke var oppmerksom på, er det som står at denne vesken kan IKKE benyttes, hvis du fra før av har en DOT 5 silikonbasert væske. mitt spørsmål er enkelt; hvordan finner jeg ut hvilken type bremseveske som er på min audi ?? Audi A4 B6 1.8TQ 2001mod. (trenger svar raskt, da jeg har leid utstyr og lokaler for og få gjennomført jobben idag) på forhånd takk Christian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2011 På min står det på bremsevæskebeholderen. Mener det er DOT4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2011 Kan bruke dot 5.1 også da det bare er en forbedret utgave av dot 4. Dot 5.1 er ikke noe farlig for pakningne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2011 Dvs at jeg kan bruke ebc vesken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2011 Om det er 5,1 skal det ikke gjøre noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...