#1 Skrevet April 11, 2011 Crusecontrollen på bilen min har ikke virket siden jeg kjøpte den. Ble fortalt av selger at det var bryter på clutsjpedalen som manglet da bilen var ombygd fra automat. Fikk tak i ny bryter her om dagen og skulle se på saken,da det viste seg at det var brytere på både brems og clutsj! La merke til at det kun var koblet Ledninger på de to bryterne på clutsj pedal, på brems var det kun tilkoblet vacum slange. Skal det være slik? Så tenker jeg på og sjekke vacumklokke på gasspjeldet men den vill vell ikke fungere uansett vis bilen står stille? Må vell ha minimumm 30km.t for at denne skal funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2011 Mener at det var elektrisk tilkobling på begge vakumbryterne mine, i tillegg til vakumslangene da så klart. Til meg var det vakumslangen på bremsepedalen som hadde hoppet av, på plass med den så funket det med en gang håper du får det til.. Andreas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2011 Ja er det jeg holder på og pønsker på om det da bare er og koble opp den andre bryterern opp imot den andre? Vis det er slik ja at det skal være koblett ledninger på begge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2011 Ja er det jeg holder på og pønsker på om det da bare er og koble opp den andre bryterern opp imot den andre? Vis det er slik ja at det skal være koblett ledninger på begge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2011 Ingen som har flere råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2011 På A4 er det et vanlig problem med den elektroniske styringsboksen, kanskje det er det på denne også? Jeg måtte varme opp loddepunktene på denne boksen så funka cruise controllen perfekt igjen Finnes noen veiledning på nette om denne boksen og hvilke loddepunkter det er evt om det er det samme greia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...