#1 Skrevet Mars 15, 2005 Som sagt så er det vanlig skravletreff i kveld klokken 1900 på Arenum. Vel møtt ! Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2005 Kommer, skal bare på Biltema først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2005 He he var der igår jeg. Snakkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2005 Kan ikke jeg Jobb, jobb, jobb, jobb.... Men Thomazzzzz dà??? Blir tøft med Biltema deler på TT`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2005 Ble ikke noe møte på meg i deg. Måtte jobbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2005 Kan ikke jeg Jobb, jobb, jobb, jobb.... Men Thomazzzzz dà??? Blir tøft med Biltema deler på TT`en Kødd!! he he nei det var noen som skal på poloen (vindusviskere) Biltema deler på TT er uaktuelt az hihi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2005 Billa ass..... Gale nok på Poloen og ja... heh!! Men ble det tatt noen bilder i går eller??? Greit oppmøte...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2005 Det stilte rundt 10-15 biler og litt mer folk. synes det var bra oppmøte. Takker til dem som stilte i kulda. Glemte kameraet i farten, men neste gang skal jeg love å få knipsa noen bilder. Polishkveld snart da go gutten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2005 Hørtes bra ut.... Hadde en "impuls" polish for to uker siden da jeg leverte inn igjen A8 til lakk... Men må ta "gamla" en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2005 Høres bra ut Øystein. vi kan jo finne en tid som passer for begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...