Kjølevæskelukt i kupé på VR6

Anbefalte innlegg

Hei nettopp kjøpt meg en golf VR6

da jeg kjørte bilen hjem kjente jeg litt kjøleveskelukt i kupén, da jeg slo av varmen forsvant den, har søkt litt på vwortex og funnet ut at det kan være den innvendige radiatoren som er gåen, noen har som har peiling på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei nettopp kjøpt meg en golf VR6

da jeg kjørte bilen hjem kjente jeg litt kjøleveskelukt i kupén, da jeg slo av varmen forsvant den, har søkt litt på vwortex og funnet ut at det kan være den innvendige radiatoren som er gåen, noen har som har peiling på det?

kan nok med stor sannsynlighet være varmeregisteret inne i bilen. Registeret koster fra 300kr -1000kr, selve jobben koster ca 8000kr på møller. Er endel jobb men helt greit å gjøre selv også. Nettopp gjort en slik jobb på min vr6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan nok med stor sannsynlighet være varmeregisteret inne i bilen. Registeret koster fra 300kr -1000kr, selve jobben koster ca 8000kr på møller. Er endel jobb men helt greit å gjøre selv også. Nettopp gjort en slik jobb på min vr6.

ja har lest litt om skiftinga, å det ser greit ut, bare en STOR jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også det er varmeregisteret. Har gjort dette selv på Golf 3 Vr6. Tar mye tid men er ganske greit å gjøre. Tror jeg brukte rundt 6 timer uten å ha skiftet varmeregister før. Tok ut stolene foran for å ha litt bedre plass å ligge på og komme til skikkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å kjøpe varmeregistret fra Norskbildelesentret, fungerer det ok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å kjøpe varmeregistret fra Norskbildelesentret, fungerer det ok?

Så lenge du kjøper et nytt og ikke brukt. Norskbildelesenter er også et alternativ, men de fleste bilrekvesita sjapper skaffer dette om du har noen nærmere deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nytt på hellanor jeg til 329kr behr, NBS skal vel ha 620kr ca.. synes NBS er dyre jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er allerede bestillt og bet. :) kjøpte også ny bakluke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble prisen for ny bakluke?

Har også hatt kjølevannslukt i kupen min, det kom faktisk av en lekasje ved termostathuset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakluka kom på 2000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.