HJELP!! Bilen er ko-ko! 2.2 20VT (AAN)

Anbefalte innlegg

Skulle glad og fornøyd, sette meg i bilen etter endt nattskift og kjøre hjem, men dengang ei... Starta bilen, fikk skrapa ferdig rutene, og rygga ut av parkeringsplassen, også stoppa bilen. Gikk ikke å starte den igjen... Venta i ett minutt ca, og da starta den igjen, og stoppa igjen etter 15-20 sek.

Det eneste jeg har funnet ut, er at det kommer en klikkelyd når bilen stopper (den stopper på samme måte som om man skulle slått av tenninga).

Hva kan dette være for noe bøll??! :confused:

 

Tips mottas med takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: hjelp :

 

Ingen som vet om noen årsak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er jo å sjekke hallgiver eller fordeler/rotor. Det kan også være at plastskiten (les:kontakt) bak tenningslåsen er knekt og derfor ikke virker. Massiv feilsøking er imminent..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er jo å sjekke hallgiver eller fordeler/rotor. Det kan også være at plastskiten (les:kontakt) bak tenningslåsen er knekt og derfor ikke virker. Massiv feilsøking er imminent..

 

Tviler egentlig på at du vil finne noen fordeler med rotor på denne motoren.Er 3b motoren som har det.

Ser ut til at det blir litt feilsøking her ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doh!

 

Leste selvfølgelig ikke at det var aan før nå. ;) Det er jo ikke orginalt.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo vere eit dårleg rele. ?!?

Veit om ein del volvoer og golfer som har stoppa sånn. Har da vert dårlege loddinger i bensinpumpereleet. Blir brudd når varmt.

Berre eit forslag.

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for tips! Skal hive meg inn i bilen med stor iver og lyst etter å feilsøke!! :P

Men bare fortsett og kom med tips! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for tips! Skal hive meg inn i bilen med stor iver og lyst etter å feilsøke!! :P

Men bare fortsett og kom med tips! :)

Sjekk at TPS-sensor ikke har løsnet(Gasspjeld føler),kan også være tenningslåsen som er slitt,har litt trøbbel med den selv.Sjekk lmm og alle trykkrør med slangeklemmer. Lykke til,Robert (S2-avant)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.