#1 Skrevet April 12, 2011 Hei! Har fått noen skumle ulyder i forstillinga på min passat. Er nok en eller fler av bærearmene.. Noen som har erfaring med hvordan det er å bytte dette selv ? Eller er det best å sende inn på verkstedet, har hørt det kan bli veldig kotete. På forhånd, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2011 Ligger en how-to her på forumet Har gjort jobben selv og er ikke en spessielt vanskelig jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2011 Ta av hjulet og se hvordan de forskjellige tingene er festet Er ikke noe stort prosjekt dette nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2011 Okei, er det lett å finne ut hvilke av leddene som er gåen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2011 Ville kjøpt komplett sett å byttet alle med en gang. mange som selger komplette sett her på gorumet bla. fk-autoparts. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2011 Og på "gorumet" (Som Kjell kaller det...) finner man også en fin-fin DIY-tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=209604 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2011 Støtter det Kjell sier her Det du evt. kan gjøre er å røske litt og dra i de forskjellige bærearmene, leddene eller det som er å finne for å se om det er slark i de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2011 er jo et sant H om å få ut bolten til di øvre bærearmene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2011 er jo et sant H om å få ut bolten til di øvre bærearmene. Har aldrig vært plaget med denne bolten må ligge i håndlaget på hvordan jeg slår den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2011 Har aldrig vært plaget med denne bolten må ligge i håndlaget på hvordan jeg slår den ut Melder meg også inn i den klubben, og jeg har skifta mange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2011 Melder meg også inn i den klubben, og jeg har skifta mange. møller har vel spesialverktøy. Jeg måtte bruke tyngere og større til enn hammer for å få den ut iallefall. Redd jeg skulle bomme og treffe hjulbuen. Dette var bærearmer som hadde sittet der fra 2001- 2009 og 220.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2011 Ja, de har nok kanskje det, aldri sett og aldri brukt. Kun makt, og svette som skal til og litt teknikk Mine fra 2002 og 200'km, satt godt. Men kom til slutt etter litt massasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2011 møller har vel spesialverktøy. Jeg måtte bruke tyngere og større til enn hammer for å få den ut iallefall. Redd jeg skulle bomme og treffe hjulbuen. Dette var bærearmer som hadde sittet der fra 2001- 2009 og 220.000km Hehe, ja og det kalles en induksjonsvarmer.. Hehe.. Hamring, banning og steiking der i gården også skal jeg love deg! Hehe.. Som regel blir den bare kappet hvis den ikke går rett av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2011 HAr klunking i lav hastighet og knirking så ahr vel fått sånn multi-knirk: klø :Er endeledd noe man burde bytte i samme slangen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...