#1 Skrevet April 12, 2011 Har montert cup kit på golfen min, og skal på hjulstillingskontroll på tirsdag. Lurte i den anledning på om folk kjører med originale hjulvinkler eller om det er vanlig å justere litt mer negativ camber for eksempel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2011 Hvis du ikke vil at dekkene skal slites noe mer enn normalt, så kjører du med normal camber og tar en forstillingsjustering etter montering:) For min del er camber bare en nødløsning for å få plass til dekk/felger, og mer til plage enn hjelp om man ikke leker Michael Schumacher til daglig. Er ikke så kult å måtte snu dekkene opptil flere ganger i løpet av sommeren for å få slitt de nogenlunde likt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2011 Hehe, nei tenkte ikke å justere noe voldsomt, men for eksempel 1 grad har jo ikke så mye å si på dekkslitasjen? Men hvis det er vanlig å kjøre med originale hjulvinkler får jeg satse på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...