Anbefalte innlegg

Har montert cup kit på golfen min, og skal på hjulstillingskontroll på tirsdag. Lurte i den anledning på om folk kjører med originale hjulvinkler eller om det er vanlig å justere litt mer negativ camber for eksempel?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke vil at dekkene skal slites noe mer enn normalt, så kjører du med normal camber og tar en forstillingsjustering etter montering:) For min del er camber bare en nødløsning for å få plass til dekk/felger, og mer til plage enn hjelp om man ikke leker Michael Schumacher til daglig. Er ikke så kult å måtte snu dekkene opptil flere ganger i løpet av sommeren for å få slitt de nogenlunde likt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei tenkte ikke å justere noe voldsomt, men for eksempel 1 grad har jo ikke så mye å si på dekkslitasjen? Men hvis det er vanlig å kjøre med originale hjulvinkler får jeg satse på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.