#1 Skrevet April 12, 2011 har et problem med den bakre vindusviskeren, prøvde å bytte motor uten hell! Har hørt at det kunne være relét, men fant ikke ut hvilket, prøvde og google det litt så jeg kom fram til et med delenr. 4B0955531C men det relét fant jeg ingensteder. noen som har et bilde om hvordan det skal se ut ? eller andre ideer! Det er snakk om en audi a4 - 97mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2011 Det delenr der er for visker-vaskeranlegg for fronten. Bak så er det "141951253B" og er merket "40 A". Kan se ut som et standard 40A relé. Kan se slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2011 Fant ingen relé som så slik ut, var på møller, der fikk jeg samme delenr. som du fant der, men jeg finner heller ingen av denne typen. var så på bilopphuggeri, men på alle de a4'ene jeg fant var den ingen av reléne som var likedan plassert, så ble ikke noe klokere av det heller noen andre forslag?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2011 Ledningsbrudd ved hengsler kan være en mulighet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...