Anbefalte innlegg

Hei blir vått i gulvet på golf 1en min. Er på venstreside var dassvått når jeg kjente i dag. Er under matta rundt det området der.

Har sjekka plasten i døra og den er hel og fin så vet ikke helt hva det kan være?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at vannet som kommer inn somregel kommer inn kupèvifta. har du deksel over denne i vannkassen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker men har det... Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde nevnt det :-P. Nei har ikke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta ut teppet, spyl bilen utvendig samtidig som det sitter en person inne å ser etter vann.

Om det er kliss vått allerede så renner det sikkert inn nok vann til at det er lett å se;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om ikke det kommer fra døra kommer det fra vannkassa di uansett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei sjekk under bilen,mener d er noen gummipropper som var utett i min golf1

og er det d har du åpning rett inn til golvteppet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar. Fjernet alt og tørket 100%. Spylte grundig og lenge men det holdt seg tørt. Kjørte en liten tur så var det en liten dam igjen :-Sja det var tørt på veien :-P noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den venstre dreneringa fra vannkassa sitter rett over en av de store ledningskveilene gjennom torpedoveggen. Vinter-Einseren min holdt aldri tett og jeg konkluderte med at vannet måtte komme inn over/bak sikringsboksen. Løsninga ble å tre inn en passe lang bit bensinslange i "gummitrakta" fra vannkassa. Da behøvde jeg ikke å ha tørt viserrele i reserve liggende i bilen lenger:p.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm blir som sagt Fuktig selv når det ikke regner. Tørket helt og kjørte en tur og så var det vått igjen enda været var fint :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkasje fra varmeregisteret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir vått selv om det ikke regner er tipset til Cato ytterst godt. Denne lekkasjen vil du kunne få bekrefta når det dogger på innsida av frontruta når motoren har oppnådd drifstemp. og at det lukter svakt søtt i kupeen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.