#1 Skrevet April 12, 2011 Hei blir vått i gulvet på golf 1en min. Er på venstreside var dassvått når jeg kjente i dag. Er under matta rundt det området der. Har sjekka plasten i døra og den er hel og fin så vet ikke helt hva det kan være? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2011 Min erfaring er at vannet som kommer inn somregel kommer inn kupèvifta. har du deksel over denne i vannkassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2011 Takker men har det... Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2011 Har du takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2011 Burde nevnt det :-P. Nei har ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2011 ta ut teppet, spyl bilen utvendig samtidig som det sitter en person inne å ser etter vann. Om det er kliss vått allerede så renner det sikkert inn nok vann til at det er lett å se;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2011 om ikke det kommer fra døra kommer det fra vannkassa di uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2011 hei sjekk under bilen,mener d er noen gummipropper som var utett i min golf1 og er det d har du åpning rett inn til golvteppet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2011 Takk for alle svar. Fjernet alt og tørket 100%. Spylte grundig og lenge men det holdt seg tørt. Kjørte en liten tur så var det en liten dam igjen :-Sja det var tørt på veien :-P noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2011 Den venstre dreneringa fra vannkassa sitter rett over en av de store ledningskveilene gjennom torpedoveggen. Vinter-Einseren min holdt aldri tett og jeg konkluderte med at vannet måtte komme inn over/bak sikringsboksen. Løsninga ble å tre inn en passe lang bit bensinslange i "gummitrakta" fra vannkassa. Da behøvde jeg ikke å ha tørt viserrele i reserve liggende i bilen lenger:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2011 Hmm blir som sagt Fuktig selv når det ikke regner. Tørket helt og kjørte en tur og så var det vått igjen enda været var fint :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2011 Lekkasje fra varmeregisteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2011 Om det blir vått selv om det ikke regner er tipset til Cato ytterst godt. Denne lekkasjen vil du kunne få bekrefta når det dogger på innsida av frontruta når motoren har oppnådd drifstemp. og at det lukter svakt søtt i kupeen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...