#1 Skrevet April 13, 2011 Hei! Har store vibrasjoner i hele bilen på min s6 c4. Har kartlagt at opphengslageret trenger å byttes. Ser at gummien i lageret er morken og porøs. Akslingen lar seg bevege i side i lageret. Slik skal det vel ikke være?? Uansett. krever montering av nytt lager en noen form for justering, Eller er det bare å montere på nytt lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2011 Så vidt jeg vet får du ikke kjøpt dette på Møller. Men det er fullt mulig å levere mellomaksen til et verksted som reparerer dette. Du kan jo ta kontakt med disse her: http://mellomaksel.no/ eller et tilsvarende firma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2011 Jeg kjøpte et slikt opphengslager på norsk bildelsenter, ellers så vet jeg at 034 motorsport har det. Var kurrant å bytte det, selv om ting der sitter som grana i åsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...