#1 Skrevet April 13, 2011 (endret) Hei Er ny på dette forumet så er ikke sikker på om jeg postet rett. Bilen er en Audi 100 2.3E 91modell. Motorkode AAR. Når jeg ruser bilen er den nesten fjuskfri. Står i nye plugger, fordelerlokk og pluggledninger ble buttet for ca 50 000 km siden. Men når jeg skal kjøre dør den, virker som om tenningen kuttes eller noe. Går fint å kjøre, stopper ikke eller noe. Men må pumpe gassen for at den skal holde farten uten å dø, dette skjer ved oppstart. Når jeg har kjørt en stund(ved kald motor) slutter den nesten helt å fjuske. Bare litt som ikke merkes av andre enn sjåfør. Når motoren er varm fjusker den også like mye som ved kald start men slutter å fjuske etter 20sek ca. Noen som har ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2011 Mål temp følere, høres ut som en kaldstart funksjon som ikke henger helt med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2011 Takker for svar Hvor er temp følere? Har ikke mye peiling på sånnt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2011 Skal stå på inntaket på toppen der slangen fra toppen av radiatoren går inn på blokken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2011 http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html Se litt nede på siden, kanskje det hjelper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2011 Takker Skal prøve å sjekke i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...