#1 Skrevet April 13, 2011 Jeg vurderer å skifte bunnpannepakning på min 1990 Audi 100 TQ da det er antydning til litt svetting, og jeg lurer på: Må forstillingen slippes ned for å ta ned bunnpannen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2011 .........Sku sjekka det når du var her. Kunne heist den opp bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2011 .........Sku sjekka det når du var her. Kunne heist den opp bare.. Tenkte ikke jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2011 Tror du må det, pga oljesil og skvalpesperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2011 Jeg byttet bunnpannepakningen på 200n min uten å røre forstillingen, travers eller noe! Det var bittelitt knot helt bakerst pga ett hull som var ørlite for liten til å få inn 10mm pipa, men etter litt lett filing, så gikk det greit. Dette gjorde jeg ute på plen med bilen løftet opp på støttebukker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...