#1 Skrevet April 14, 2011 Hei, har planer om å kjøpe meg en golf GTI 2.0 mod 05.. Er det noen som har spesielle erfaringer med denne? og vet hva jeg eventuelt bør se/høre/kjenne etter ?? Alle tips er gode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2011 Ikke hatt min sålenge men rust bakluke er typisk golf 5 generelt, sjekk historikk om mulig for tidligere skader og typisk mandagsbil, sjekk reg reim når denne ble tatt, evnt når skal den taes. Se generelt godt etter vannlekasjer i motor rom osv, min hadde liten vanlekk jeg ikke fant ut av men var bare en slange som var litt sprukket i enden. Vært endel motorer på gti som har rast har jeg sett, usikker hva som er årsaken på de men... vet om at det er noe register greier som kan være litt kranglette. DSG er vel generelt enten eller på disse bilene om man vil ha det, enten får du ei bra kasse ellers så får du ei kasse som er søppel. Fleste er 5 dørs skinn og dsg, om du vil ha noe annet enn det( som meg 3dørs stoff og manuell) må du smøre deg med tolmodighet og lete en stund:) Lykke til i jakten på golf 5 gti:) kan ivertfall anbefale denne bilen på det sterkeste Kenneth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2011 takk for tips Den jeg har i kikkerten er en 3dørs stoff interiør ja syns dem er finest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2011 Eg har hørt noe om at disse motorene tikker en del høres nesten ut som en diesel når de går på tomgang. hva er det som gjør det evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2011 Eg har hørt noe om at disse motorene tikker en del høres nesten ut som en diesel når de går på tomgang. hva er det som gjør det evt? kammer gaar paa kjede og kejdestammer som 1,8T. Kan ikke huske noe negativt om 2,0 TFSI. Kanskje bare at Golf 5 GTI har FEILHJULSTREKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2011 Eg har hørt noe om at disse motorene tikker en del høres nesten ut som en diesel når de går på tomgang. hva er det som gjør det evt? En kompis av meg kjøpte akkurat en femmer gti. Kan ikke si jeg har lagt merke til noe tikking ala diesel altså. Gamle caddyer hadde jo denne tikkingen. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2011 Har bare lest om andre på forumet som har problemer med tikking eller rakkling om du vil: klø : men så lenge det ikke er farligt er det jo ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2011 Ville ikje tenkt så mye øve det trur eg. E vell ganske mange vw som har denne tikkingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2011 Lykke te i jakten Asle, gobil detta. solgt C4en da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2011 Tikker i disse bilene ja, alle 2,0tfsi tikker på tomgang, høres litt rart ut men er helt normalt så no worry der:) Er vel strengt talt ikke noe kjede drift her nei;) akkurat byttet reg REIM på min så vet dette av erfaring(reg reim skifte er ikke gratis på denne...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2011 Takk for svar, nei har ikke solgt c4en, den blir nok å gå som "Kånebil" ei stund til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 15, 2011 Hvordan er mulighetene til å få skrevet ut servicehistorikk hos møller egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2011 Hvordan er mulighetene til å få skrevet ut servicehistorikk hos møller egentlig? Usikker, kjenner man noen er det ikke noe problem i det heletatt, vet ikke ellers men, kan vel ivertfall på kreve at du skal vite om det har vært noe større skader eller lignende, hadde jeg gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 15, 2011 Hvordan er mulighetene til å få skrevet ut servicehistorikk hos møller egentlig? Alle muligheter for eier av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 15, 2011 Alle muligheter for eier av bilen. Utskrift var ikke mulig, men me fikk vite det me trengte og bilen såg og virket veldig bra så det ble handel: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 15, 2011 haaper den er hvit digger hvite 5er gti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 15, 2011 haaper den er hvit digger hvite 5er gti desverre blå, men den var ikke så værst live:) ligger bilde i offtopictråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 15, 2011 desverre blå, men den var ikke så værst live:) ligger bilde i offtopictråden va det den dokk kjørte i tananger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 15, 2011 va det den dokk kjørte i tananger? Jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 15, 2011 Den var nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 15, 2011 Utskrift var ikke mulig, men me fikk vite det me trengte og bilen såg og virket veldig bra så det ble handel: rock : For eier av bilen er det mulig, har jeg gjort flere ganger etter at jeg har handla bil. Men grattis til Asle med ny bil, ser frem til å kjøpe meg femmer eller sekser Gti selv om noen år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 15, 2011 ble det den blå på finn eller? som eneste 3 dørs med stoff så hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 15, 2011 Denne ja " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...