Bremserør kobber til stål?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hva er i grunnen best, fjerne det som er dårlig og koble kobber mot stål (som det sannsynligvis er fra før) eller bytte hele greia?

 

Går det å bruke kone verktøy i stål delen av røret?

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På jobben skjøter vi alltid de orginale stålrørene med kobberrør uten problemer. Dette fordi kobberrørene er mye enklere og bøye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men ikke noe problem med å koble kobber mot stål da altså? Siden du jobber med dette Thomas, hva anbefaler du, bytte hele lengden eller kun ta bort det som er dårlig?

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge en har ordentlig verktøy så er det bare å ta vekk det som er dårlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant det enklere sist jeg var borti dette å bare bytte helt fra ABS og ut til kalipperen, er jo litt stress å kappe og kone er rør som sitter fast i bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvordan blir det å kone ett stålrør UNDER bilen? Hvis det må ned for å kones (kjøper ikke det dyre settet) da kan jeg jo like godt bytte hele greia?

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De orginale harde rørene som sitter på en del Audier er ikke enkle å kone med de rimeligste koninsverktøyene. Da er det som regel greiere å bytte hele lengden av røret hvis det ikke er så alt for langt og med kompliserte klamre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er klart, så er dette en 2001 caddy :)

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.