#1 Skrevet April 14, 2011 Noen som har bygd om orginal xennon på 97 s6 til vanlige lykter. passer kabler og er det evt mye omkobling for å få dette til å fungere. Er ikke så glad i godt lys at jeg igjen orker å betale 11500,- pluss mva for å bytte en xennon som ikke virker mer, når to "vanlig" frontlykter koster 4000,-, men usikker på om dette er en grei jobb å fikse selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2011 Jeg bygde om mine xenonlykter på S6 plus`n som ikke fungerte Når du har fått ut ballasten som sitter ut mot skjermen kommer du frem til en lednings kobling. Jeg fant hovedkabelen med 12V konstant der , og kobla meg på. Jeg brukte Xenonkit jeg da , som trekker 35W som orginalt. Vet ikke om denne kretsen tåler 55W Halogen pære. Men du kan jo med fordel koble opp nytt ledningsnett til lysene , der du bruker den orginale kabelen som styrestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2011 Er en fyr som driver å reparere disse. Tror det ligger info på forumet til s6plus.de elns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...